dinsdag 27 september 2011

Scrapboekje



Als voorbereiding op een belangrijke verjaardag voor mijn zus, maakte ik dit leuke boekje met foto's van vroeger en nu. Het boekje is ook een inspiratiebron geweest voor een workshopsessie bij Stichting Steunpunt.
Het is vooral vouwwerk en voor de rest combineren van papier en foto's. Heel leuk effect.

This booklet I made for a very important birthday for my sister. I used pictures of the past and now. It is a combination of folding, nice cardstock and paper and pictures.

3 opmerkingen:

  1. heel mooi boekje caroline,
    leuk model wat ik ook mooi en stijlvol vind
    is dat zelfde patroon terug komt
    je zus zal hier wel blij mee zijn
    lefs nattacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi caroline, ik heb even wat rondgesnuffeld op je blog! Wat maak je leuke dingen!! Ik kom nog meer bij je kijken hoor!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Caroline dit is een prachtig boekje. Wat zal je zus er blij mee zijn. Gaaf gedaan hoor.
    Hartelijke dank voor je bezoek aan mijn blog en dat je mijn volger geworden bent.
    Ik kom zeker meer bij je kijken hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen